Mokiniai klausėsi mokytojos pasakojimo apie penkis jutimo organus – akis, ausis, nosį, liežuvį ir odą, atsakinėjo į klausimus, aptarė, ką galima pamatyti, išgirsti, užuosti, paragauti ir pajusti. Vėliau jie turėjo apvedžioti savo ranką pieštuku ir ant kiekvieno piršto nupiešti po vieną jutimo organą. Pamoka buvo aktyvi ir kūrybiška – mokiniai mokėsi atpažinti ir įvardyti jutimo organus.
Pamokos tikslas:
Supažindinti mokinius su penkiais žmogaus jutimo organais ir jų funkcijomis, ugdyti gebėjimą atpažinti, įvardyti ir paaiškinti, ką kiekvienas jutimo organas padeda žmogui suvokti.
Pamokos metu buvo lavinamos šios kompetencijos:
- 🧠 Pažinimo kompetencija – mokiniai įgijo žinių apie žmogaus jutimo organus ir jų funkcijas.
- 💬 Komunikavimo kompetencija – atsakinėjo į mokytojos klausimus, dalijosi savo pastebėjimais ir patirtimi.
- 🎨 Kūrybiškumo kompetencija – piešdami savo ranką ir jutimo organus, kūrybiškai perteikė žinias.
- 🤝 Socialinė ir emocinė kompetencija – mokėsi klausytis vieni kitų, išsakyti mintis, bendradarbiauti.
- 🌿 Sveikos gyvensenos kompetencija – suprato, kad jutimo organus reikia saugoti ir prižiūrėti, kad jie gerai veiktų.
Pradinio ugdymo vyresn. mokytoja Natalija Valerina





